Riscos: Entrevistas a gallegos conocidos por su actividad profesionalRiscos: Serie de entrevistas a galegos coñecidos pola súa actividade profesional

Siempre pensé que el género periodístico de la entrevista era adecuado para mí, que podría ilustrarla con la caricatura del entrevistado. Por eso cuando en el año 1997 La Voz de Galicia me ofreció una página a colores en el periódico del domingo, con garantía de continuidad, pensé la serie Riscos, con un doble objetivo: que mi intervención como entrevistador fuese lo más discreta posible y buscase el lucimiento del entrevistado, y realizar la caricatura con un criterio pictórico, como si aspirase a hacer arte de museo.

A la hora de elegir los entrevistados evité los que aparecían con frecuencia en los medios de comunicación, y fui a otros que estaban en segundo plano. Sempre se entrevistaba a Isaac Díaz Pardo, pero ¿qué tenía que dicir Mimina, su mujer, artista también e que había convivido muchos años con un hombre tan genial como complejo? ¿Y el ex capitán Fortes, miembro de la UMD, años después de ser condenado por traición?¿Y Barreiro Rivas, el político que con trinta e poucos anos tivera todo o poder en Galicia, y lo había perdido, después de un proceso judicial? ¿Cómo era en la corta distancia Rosalía Mera, la mujer más rica de España?

Los cuarenta entrevistados estuvieron verdaderamente brillantes, y hoy creo que Riscos fue uno de mis mejores trabajos de periodistas.

Benito Losada

Neira Vilas
Xosé Neira Vilas
Rosalía Mera
Rosalía Mera

Carmen Arias Montero
Carmen Arias Montero
Sempre pensei que o xénero xornalístico da entrevista era axeitado para min, que podería ilustrala coa caricatura do entrevistado. Por eso cando no ano 1997 La Voz de Galicia me ofreceu unha páxina a cores no xornal do domingo, con garantía de continuidade, deseñei a serie Riscos, cun dobre obxectivo: que a miña intervención como entrevistador fose o máis discreta posible e procurase o lucimento do entrevistado, e realizar a caricatura cun criterio pictórico, como se aspirase a facer arte de museo.

Á hora de escoller os entrevistados evitei os que aparecían de cote nos medios de comunicación, e fun aos que estaban nun segundo plano. Sempre se entrevistaba a Isaac Díaz Pardo, pero ¿qué tiña que dicir Mimina, a súa muller, artista tamén e que convivira moitos anos cun home tan xenial como complexo? ¿E o ex capitán Fortes, membro da UMD, anos despois de ser condenado por traizón?¿E Barreiro Rivas, o político que con trinta e poucos anos tivera todo o poder en Galicia, e perdérao, logo dun proceso xudicial? ¿Cómo era na corta distancia Rosalía Mera, a muller máis rica de España?

Os coarenta entervistados estiveron verdadeiramente brillantes, e hoxe  coido que Riscos foi un dos meus mellores traballos de xornalista.

Benito Losada

Rosalía Mera
Rosalía Mera
Carmen Arias Montero
Carmen Arias Montero

Neira Vilas
Xosé Neira Vilas

Deixa un comentario

Este sitio emprega Akismet para reducir o spam. Aprende como se procesan os datos dos teus comentarios.