Imágenes de la Transición: Armada leal al ReyImáxes da Transición: Armada leal ao Rei

El general Armada esperaba que después de conseguir que Tejero firmase el “pacto do capó”, con los términos de la rendición, enviasen un ramo de flores a su esposa y no que lo detuviesen como jefe de los golpistas. El general Armada ignoraba que Francisco Laína, secretario de Interior y presidente del Gobierno provisional durante el secuestro del Congreso, diera orden de “pinchar” determinados teléfonos que permitieron conocer las conversaciones entre los protagonistas de aquella noche.O xeneral Armada esperaba que, despois de conseguir que Tejero asinase o “pacto do capó”, cos termos da rendición, enviasen un ramo de flores á súa muller  e non que o detivesen como xefe dos golpistas. O xeneral Armada ignoraba que Francisco Laína, secretario de Interior e presidente do Goberno provisional durante o secuestro do Congreso, dera orde de “pinchar” determinados teléfonos que permitiron coñecer as conversas entre os protagonistas daquela noite. Cuando el día 24 Suárez comentó que debía agradecer la actuación de Armada, el Rey lo desengañó: “No, Adolfo; tú tenías razón. Armada estaba en la trama”. Y Suárez ordenó a Gabeiras que lo detuviese.

Durante el consejo de guerra Armada envió mensajes a Miláns sobre la conveniencia de declarar que la relación de ambos con el 23f empezara ese día y que las reuniones anteriores no tuvieran relación con el golpe. A Miláns no le interesaba esa estrategia. Él se había involucrado porque Armada le asegurara que el Rey avalaba la operación y esa sería su defensa. Armada, a través del coronel Pardo de Santayana, le respondió que el Rey no sabía nada del 23f porque él nunca se lo comentara. Y lo sostuvo durante el juicio, a pesar de la animosidad de los otros procesados. Cando o día 24 Suárez comentou que debía agradecer a actuación de Armada, o Rei desenganouno: “No, Adolfo; tú tenías razón. Armada estaba en la trama”. E Suárez ordeou a Gabeiras que o detivese.

Durante o consello de guerra, Armada enviou mensaxes a Miláns sobre a conveniencia de declarar que a relación de ambos co 23f empezara ese día e que as reunións anteriores non tiveran relación co golpe. A Miláns non lle interesaba esa estratexia. El involucrárase porque Armada lle asegurara que o Rei avalaba a operación e esa sería a súa defensa. Armada, a través do coronel Pardo de Santayana, respondeulle que o Rei non sabía nada do 23f porque el nunca llo comentara. E sostívoo durante o xuízo, malia a animosidade dos outros procesados.

Deixa un comentario

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.